The Queen, Prins Philip en Prins Charles gezien in Londen!

In de herfstvakantie 2013 was ik op vakantie in Londen. En het was niet mijn bedoeling om een lid van het koninklijkhuis te zien maar ik heb er toch een paar gezien. Op een dag reden The Queen en haar man Prins Philip langs in de buurt van Buckingham Palace. Helaas ging het zo snel dat ik er geen foto's van heb.
Het enige wat je ziet zijn de laatste auto's (links) van de stoet die voorbij reden:

Maar een dag later was het weer raak. Ik stond te kijken bij Buckingham Palace, en wie rijd daar ineens voorbij... Prins Charles. Hier heb ik nog wel snel foto's van kunnen maken.




Het zijn geen hele goede foto's en je ziet hem ook niet heel goed zitten, maar ik zag in het echt duidelijk dat Prins Charles het was. Dit maakte de vakantie extra leuk! Zonder dat je het verwacht The Queen, Prins Philip en Prins Charles gezien!

Toen wij er op vakantie waren was ook precies de doop van Prins George. Omdat wij weer naar huis moesten hebben we niet gekeken. Maar ik heb nog wel een paar foto's gemaakt van het publiek en de TV-stations die al klaar stonden.
Publiek bij St. James Palace:


De dranghekken staan klaar:

De TV ploegen staan klaar:


Hier volgen nog wat foto's van Londen:
Buckingham Palace




Het plein waar jaarlijks 'Trooping the Colours' plaatsvind, de verjaardag van The Queen:


Westminster Abbey:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten