Willem-Alexander en Maxima 18-06-2011

Prins Willem-Alexander en Prinses Maxima waren zaterdagochtend 18 juni 2011 aanwezig bij de mis in de kathedrale kerk HH. Laurentius en Elisabeth in Rotterdam. De mis wordt gehouden ter gelegenheid van het afscheid van Monseigneur drs. A.H. van Luyn, bisschop van het bisdom Rotterdam.

Hier was ik naar toe gegaan om foto's te maken van Willem-Alexander en Maxima.

Helaas had ik de bus gemist dus kon ik de aankomst niet zien. Toen heb ik gewacht tot ze weer naar buiten kwamen. Maar er kwamen allemaal mensen naar buiten aan het eind van de mis, maar niet Willem-Alexander en Maxima. Toen kwamen ze inneens vanuit een andere zij-ingang naar buiten dus moest ik hard rennen om ze te zien. Hierdoor heb ik helaas geen goede foto's. Maar het was wel leuk om ze nog even te zien.

Eerst kwamen er allemaal priesters en andere Roomse mensen naar buiten:




Oud-Minister-President Ruud Lubbers was ook aanwezig en kwam naar buiten:

Toen kwamen Willem-Alexander en Maxima naar buiten en namen afscheid en gingen naar huis:









Geen opmerkingen:

Een reactie posten