Prins Willem-Alexander 14-03-2011

De Prins was aanwezig bij het uitreiken van de geuzenpenning aan de Nederlandse krijgsmacht en de Afghaanse mensenrechtenactiviste Sima Samar. Generaal P.J.M. (Peter) van Uhm nam namens de Nederlandse krijgsmacht de Geuzenpenning in ontvangst.

De Prins zou om half 3 aankomen maar dat werd 10 minuten later, hij ging gelijk het stadhuis in:





Na ongeveer een halfuur kwam Willem-Alexander naar buiten en liep door een erehaag van Zeekadetten naar de kerk, vanwege die Zeekadetten kon ik geen goede foto's maken:

Als je naar de bovenstaande foto kijkt zie je dat het aan de overkant heel druk is. Dat was ook aan deze kant. Daarom kon ik al deze bovenstaande foto's niet goed maken want dan zaten er mensen en handen voor. Maar toen Willem-Alexander in de kerk was ging bijna iedereen weg. Ik ging toen ook naar de overkant toe, want naast mij stond een heel groot scherm waar ik de geuzenpenning uitreiking kon volgen. Ik heb me dus niet verveeld want ik kon de hele uitreiking volgen via een heel groot scherm.
Na anderhalf uur, half 5, kwam Willem-Alexander naar buiten en liep het stadhuis weer binnen, de Zeekadetten waren al weggegaan dus daar had ik geen last meer van, ik stond toen ook aan de andere kant dan net, en Willem-Alexander liep hier veel dichter bij dan aan de andere kant:

Links loopt Sima Samar, en rechts Generaal P.J.M. (Peter) van Uhm




Na ongeveer 20 minuten kwam Willem-Alexander naar buiten gaf de burgemeester Bruinsma en CvdK Jan Franssen een hand, zwaaide nog even en ging toen gelijk weg. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten